Tuesday 12 July 2011

New boots

Hiya. I'm happy coz I finally found ankle boots I wanted so badly. I got them on sale for £38. (Original price £75) Couldn't be better:) They are monk style which I adore since few months.
I can imagine myself wearing them with super skinny jeans and oversized kable knit or with maxi skirt and blouse. Lovely but still need to wait couple of days for them. Maybe you've got some great ideas how to wear the boots? 


Witam Was. Bardzo się cieszę, ponieważ znalazłam buty, które spędzały mi sen z powiek od dobrych kilku tygodni. Dorwałam je na przecenie z 75 funtów na 38. Szczęściara ze mnie:P Uwielbiam sposób w jaki zostały wykonane, dobrze wyprawiona skóra, malutki obcas i oczywiście pożądany design.
Będę je łączyć z jeansowymi rurkami, za dużymi swetrami oraz z niesamowicie trendy długą spódnicą i elegancką (bądź nie:P) bluzką. Niestety muszę jeszcze poczekać kilka dni, aż kurier mi je przywiezie.
Może Wy macie jakieś pomysły na niebanalny outfit z tymi bucikami w roli głównej?:D





No comments:

Post a Comment